FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Zamówienia produktów elektronicznych realizowane są automatycznie. Po przeprocesowaniu płatności dostaniesz powiadomienie z dostępem do danego zakupionego produktu. 

Jeśli zakupujesz indywidualne konsultacje – skontaktuj się ze mną na sklep@ikasia.pl, żeby umówić spotkanie. 

Jeśli zakupujesz szkolenie stacjonarne – informacje organizacyjne otrzymasz e-mailem, z odpowiednim wyprzedzeniem przed rozpoczęciem szkolenia.

Produkty elektroniczne są wysyłane natychmiast po opłaceniu zamówienia. Zdarza się, że wpadną do zakładki z ofertami lub do spamu, więc warto tam też zajrzeć.

Jeśli mimo wszystko nadal nie masz wiadomości, napisz do nas na sklep@ikasia.pl

To czy dany produkt można zakupić w opcji ratalnej widzisz bezpośrednio w sposobach dostępnych płatności, na stronie sklepu. Są one realizowane całkowicie niezależnie od nas, za obsługę płatności ratalnych odpowiada wybrany system płatności.

Możesz zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto:

 

ING Bank Śląski

77105010381000009715262011

K84U – Katarzyna Iwanoska

Toruńska 90

03-226 Warszawa

NIP 951-135-42-58

 

W tytule przelewu prosimy o wpisanie: „numer zamówienia” 

 

Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).

 

Koniecznie prześlij nam potwierdzenie przelewu. Jest ono niezbędne do rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia.

Tak. Powiadom nas o tym niezwłocznie, pisząc na adres sklep@ikasia.pl i podaj właściwe dane.

Produkty elektroniczne nie podlegają zwrotowi, chyba, że w trakcie zakupu produktu było wskazane inaczej. Wtedy zwrot jest możliwy na zasadach określonych w danej ofercie. 

Ze szkolenia stacjonarnego możesz zrezygnować na 21 dni przed jego odbyciem się. Do 10 dni przed szkoleniem możesz poprosić o przepisanie na inny termin szkolenia (jeśli jest ono nadal w ofercie i są dostępne inne terminy). W tym celu skontaktuj się z nami na adres e-mail: sklep@ikasia.pl

iMoje.pl (system płatności ING Banku Śląskiego)

Tak. Powiadom nas o tym niezwłocznie, pisząc na adres sklep@ikasia.pl i podaj właściwe dane.

Nie znalazłaś odpowiedzi 
na swoje pytanie? Skorzystaj
z formularza lub napisz do nas na sklep@ikasia.pl

    Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi Twojego zapytania, a ich administratorem będzie K84U Katarzyna Iwanoska. Szczegóły: polityka prywatności.

    Copyright © 2016-2020 Katarzyna Iwanoska. Wszelkie prawa zastrzeżone.